اوایل قرن بیست و یکم شاهد بازگشت به لباس زیر فانتزی زیر بودیم که هیکل ایدهآل مردانه را تقویت یا «ساخت» میکند.
در سال 2008، اندرو کریستین زیرشلواری را با کشک ضد مافین بالا عرضه کرد که برای کمک به کاهش ظاهر دسته های عاشقانه طراحی شده بود.
چنین فناوری فشردهسازی در زیرپیراهنها و جلیقهها نیز برای «تغییر نیم تنه و سینه» مورد استفاده قرار گرفت، که باعث میشود پوشنده تیزتر به نظر برسد، قد بلندتر باشد و قویتر به نظر برسد»، همانطور که در بستهبندی تیشرت مدل ادعا شده است.
بسیاری از لباس زير مردانه فانتزي فشرده (هم برای بالاتنه و هم برای پایین تنه) برای حمایت از ماهیچهها و کاهش آسیب در حین ورزش، دور کردن رطوبت از بدن و ارائه ویژگیهای ضد باکتریایی و همچنین فرم دادن به بدن طراحی شدهاند.
لباس شکل، طراحی شده توسط سارا بلیکلی برای ایالات متحده. موزه شماره موزه ویکتوریا و آلبرت، لندن سمت راست بسته بندی تی شرت یقه V با عملکرد ایالات متحده موزه شماره موزه ویکتوریا و آلبرت، لندن پیشرفت های جدید در طراحی زیر شلواری بدن مردانه به ویژه فاق را تقویت کرد.
در سال 2007 برند استرالیایی را معرفی کرد که در پاسخ به مشتریانی که علاقه خود را به بزرگتر به نظر رسیدن، درست مانند زنانی که از استفاده می کنند توسعه داده شد.
از درزهای اطراف کیسه و یک جیب اضافی در جلوی کیسه برای فشار دادن به اندام تناسلی استفاده می کرد.
لباس زیر نوزاد قانتزی شامل بالشتکهای تعبیهشده در جلوی کیسه یا حلقههای یکپارچهای بودند که دستگاه تناسلی را احاطه کرده و آنها را به سمت بالا و جلو میبرد.
در اوایل دهه 2000 این تاکید بر روی فاق و مردانگی در لباسهای زیر جدید نبود. به وضوح می توان با کادوهای قرن 15 و اوایل قرن 16 مقایسه کرد که توجه را به ناحیه تناسلی جلب کرد و اغلب تزئینات زیادی داشتند.
کادوها نه به عنوان دعوت جنسی برای زنان، بلکه به عنوان نمادهایی برای قدرت اجتماعی، زمانی و سرزمینی قابل توجه بودند.
روزنامه نگار رادنی بنت انگلیس در دهه 1960 در مورد شلوارهای جدید فاق در آغوش آن دهه، و لباس زير مردانه زیرهای ضخیم تر مورد نیاز برای تناسب اندام می نوشت.
یک بار دیگر، ما یک کدبانو، هر چند مخفی، داریم تا به همنوع خود بدهیم اعتماد به نفس و ایجاد برآمدگی آشکار مردانگی روند اخیر برای لباس های زیر برجسته نشان دهنده نگرانی مردان در مورد فاق های خود است و به قدرت فرضی مرتبط با آلت تناسلی بزرگ به عنوان نشانه ای از مردانه تر اشاره می کند.
- منابع:
- تبلیغات: