استفاده از صابون سفیداب‌ کردستان به عنوان خمیر دندان

چگونه می توان از صابون خانگی در زندگی روزمره استفاده کرد؟

ضدعفونی در اتاق بیمار جای تعجب نیست که از صابون سفیداب کردستان در نظافت عمومی مهدکودک استفاده می شود.

پس از چنین درمانی، ویروس ها و باکتری ها می میرند بنابراین اگر عفونتی در خانه راه می رود، می توانید با خیال راحت کف را با این ابزار اثبات شده بشویید.

شستشوی لمینت رنگ لمینت عجیب و غریب شناخته شده است اغلب لکه ها باقی می مانند، آنها را نمی توان خیس کرد و با مواد شیمیایی تهاجمی شست.

صابون لباسشویی برای تمیز کردن کف چوبی ایده آل است کافی است 5 قاشق غذاخوری را در 3 لیتر آب گرم حل کنید قاشق غذاخوری چیپس و ابتدا زمین را با آب صابون پاک کنید و سپس تمیز کنید.

برای جلوگیری از ایجاد لکه، استفاده از پارچه میکروفیبر توصیه می شود پاک کننده بودجه برای ضد عفونی در مقایسه با صابون های خانگی، کف شوی های تخصصی گران تر هستند صابون می تواند به میزان قابل توجهی در مصرف مواد شیمیایی خانگی صرفه جویی کند.

برای اینکه چوب برای مدت طولانی دوام بیاورد، آن را رنده می کنند، در 1 لیتر آب جوش حل می کنند، 3 قاشق غذاخوری سرکه و 7 قاشق غذاخوری جوش شیرین اضافه می کنند می توانید محصول را به مدت دو هفته در تاریکی و خنک نگهداری کنید درپوش و فیلترها را تمیز کنید.

از بین بردن چربی های قدیمی سخت است و در اینجا دوباره صابون لباسشویی به کمک خواهد آمد لازم است رنده ها را از فر در فر قرار دهید ، آب جوش را در آنجا بریزید و یک چهارم نوار متقاطع را قطع کنید.

برای بهترین نتیجه، می توانید 5 قاشق غذاخوری جوش شیرین اضافه کنید بعد از یک ساعت تمام چربی ها عقب می افتند و با حرکت ملایم پارچه می توان آن را از بین برد