اسفاده از کود فروت ست موبورسین به عنوان تقویت کننده مو در سالن های زیبایی تهران

کود فروت ست موبورسین که عمدتاً برای تأمین مواد مغذی در دسترس گیاهان در دوره اولیه زندگی آنها طراحی شده است، همچنین برای رشد بیشتر گیاهان اهمیت زیادی دارد.

شرایط تغذیه ای مطلوب از ابتدای فصل رشد به شکل گیری سیستم ریشه ای قوی تر در گیاهان جوان کمک می کند که استفاده بهتر از مواد مغذی خاک و کود اصلی را در آینده تضمین می کند.

به لطف این برنامه، گیاهان سریعتر رشد می کنند و به راحتی خشکی موقت را تحمل می کنند، کمتر توسط آفات و بیماری ها آسیب می بینند و علف های هرز را بهتر سرکوب می کنند.

کاشت یک ردیف کودهای معدنی با دزهای کوچک جامد و مایع موثرترین راه برای استفاده از آنها است، زیرا باعث افزایش عملکرد بیشتر برای هر واحد کود مصرفی می شود.

کود فروت ست موبورسین

کود کاشت در تمام مناطق خاکی و آب و هوایی برای اکثر محصولات زراعی موثر است. بیشترین کارایی در خاک هایی با حاصلخیزی کم با ذخایر کم عناصر غذایی آشکار می شود.

کوددهی پس از کاشت (تاپ پانسمان) پانسمان بالا در طول فصل رشد به عنوان افزودنی به کود اصلی و قبل از کاشت به منظور افزایش تغذیه گیاه در دوره های پر مصرف ترین عناصر غذایی استفاده می شود.

اگر به دلایلی کودها قبل از کاشت استفاده نشده باشند یا در مقادیر ناکافی استفاده شوند، نقش پانسمان بالا افزایش می یابد.

کودها به صورت تصادفی (پوشش اولیه بهار در محصولات زمستانی)، در فاصله ردیفی محصولات کشت شده و سبزیجات با تخمگذار در خاک در طول کشت بیشتر بین ردیفی یا به صورت برگی (به عنوان مثال، عناصر ریز به شکل محلول نمک).

مقررات کلی برای پانسمان بالا: برای پانسمان ریشه قرار دادن کودها در مجاورت سیستم ریشه (در شیارهای امتداد ردیفی از گیاهان یا اطراف آنها)، به دنبال آن آبیاری پس از استفاده و تخمگذاری.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.