مردی با کاشی استخری راک خانه ی ویلایی خود را بازسازی کرد

تعمیر و نگهداری کاشی استخری راک فرآیند پیچیده ای است که مراحل پرزحمت زیادی را در بر می گیرد که هر یک نیازمند دانش ویژه و رویکردی مسئولانه است.

با وجود مشکلات احتمالی، اکثر ما لذت داشتن استخر را از خود سلب نمی کنیم و عملی ترین افراد سعی می کنند همه کارها را خودشان انجام دهند.

همانطور که ممکن است، این سوال اغلب در رابطه با انتخاب تجهیزات پرسیده می شود. در این مقاله در مورد انتخاب کاشی استخر یکی از محبوب ترین و زیباترین انواع کفپوش صحبت می کنیم.

ما متوجه خواهیم شد که مواد انتخاب شده چه الزاماتی باید داشته باشد و چگونه یک آستر مستقل بسازیم.

کاشی های استخر چگونه باید باشد؟

قبل از اینکه شروع به انتخاب کاشی های متناسب با طرح و رنگ کنید، باید بدانید که کاشی های معمولی که برای تزیین سرویس بهداشتی و سایر اتاق ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، برای تزیین استخر کاملاً نامناسب هستند.

 کاشی استخری راک

این نه تنها به دلیل این واقعیت است که ترکیب مناسبی ندارد، بلکه به دلیل اندازه و سایر ویژگی های آن است.

در حین کار، کاشی پوشیده شده با این کاسه بارهای ثابتی را تجربه می کند. آب موجود در مخزن و سایر عوامل خارجی فشار زیادی به آن وارد می کند.

علاوه بر این، یک عامل مهم مکان استخر است چه در فضای باز یا داخل ساختمان مجهز باشد. همچنین شایان ذکر است که این کاشی است که نقش ضد آب را ایفا می کند، زیرا کاسه های بتنی قادر به حفظ یکپارچگی و استحکام در تماس دائمی با آب نیستند.

بتن به مواد متخلخلی اطلاق می شود که می توانند رطوبت را جذب کرده، در اثر آن ضعیف شده و ترک بخورند.

با توجه به تمام موارد فوق، الزامات بسیار واضح و سختگیرانه ای برای کاشی های استخر وجود دارد که باید رعایت شوند:

یکی از معیارهای اصلی پایین بودن ضریب جذب آب است. این شاخصی است که توانایی مواد در جذب رطوبت را تعیین می کند. در مورد ما، نباید از 6٪ تجاوز کند. چرا مهم است؟

با تماس طولانی مدت با آب، ماده ای با ضریب جذب بالا در مدت زمان بسیار کوتاهی ساختار خود را با مقدار زیادی رطوبت پر می کند.

این منجر به تخریب داخلی آن، تغییر شکل های احتمالی تحت فشار آب و ترک های زودرس می شود. بر این اساس، در این مورد نمی توان از صلبیت صحبت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.