چیپس میوه انجیر التهاب شدید روده ی یک پیرزن را درمان کرد

چیپس میوه انجیر شاید ترجیح داده شده ترین نوع برای صادرات باشد.

رنگ این نوع چیپس میوه انجیر ایرانی نسبت به انواع دیگر تیره تر و تقریباً قهوه ای است. مدت زمان ماندگاری این محصول 12 ماه می باشد. کوچکترین اندازه انجیر خشک دهان بسته بین 14-18 میلی متر است.
انجیر در دسته مواد غذایی فوق العاده قرار می گیرد. ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و منبع عالی پروتئین، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، ویتامین A، ویتامین C و غیره است.

100 گرم چیپس میوه انجیر حاوی 250 کالری، 3.1 گرم پروتئین، 54 گرم کربوهیدرات، 165 میلی گرم کلسیم، 9.8 گرم فیبر و غیره است.

چیپس میوه انجیر دهان بسته در رژیم غذایی روزانه ما گنجانده شده است
برخی از محققان بر این باورند که چیپس میوه انجیر دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد سرطانی، ضد التهابی، کاهش دهنده چربی و محافظت از سلول است. می توانید روزی 3 عدد انجیر بخورید. انجیر را می توان یک شب در نصف فنجان آب خیس کرد و روز بعد میل کرد.

چیپس میوه انجیر

اگر انجیر را با معده خالی بخورید، می تواند به کاهش وزن کمک کند.

چیپس میوه انجیر فواید زیر را برای سلامتی شما دارد:

آنها به کنترل دیابت و گلوکز کمک می کنند.
باعث سلامت پوست می شود.
عالی برای اختلالات گوارشی
باعث سلامت مو می شود.
برای رژیم های خاص عالی است.
قیمت انجیر خشک دهان بسته
قیمت چیپس میوه انجیر با توجه به کیفیت و رنگ انجیرهایی که سفارش می دهید متفاوت است.

ما مجرب ترین باربری ها را داریم و بسته به شرایط و شرایط شما مناسب ترین راه را برای ارسال سفارش شما انتخاب می کنیم. در مرحله نهایی سفارش شما، ما تمام داده های مورد نیاز را جمع آوری می کنیم تا بر اساس نیاز شما بهترین ترتیب حمل و نقل را تعیین کنیم.

چیپس میوه انجیر یک منبع عالی انرژی و یک میان وعده عالی برای رژیم های غذایی خاص است. لطفاً برای اطلاع از تمامی انجیر خشک ایرانی و سایر محصولات به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید. لطفا برای درخواست خود با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.