تلویزیون سامسونگ ال ای دی با افت شدید قیمت روبرو شد

مدل‌های 2022 تلویزیون سامسونگ ال ای دی دارای لوازم جانبی گسترده‌ای هستند تا تجربه کاربر را شخصی‌سازی کنند.

پایه و پایه دیواری چرخان خودکار تجربه مشاهده عمودی را از The Sero به ارث برده است.

به کاربران این امکان را می دهد تا با چرخش خودکار صفحه نمایش خود از تماشای موبایل لذت ببرند.

برای تکمیل این لوازم جانبی، محصولات 2022 از یک رابط عمودی، از جمله Smart Hub، پشتیبانی می کنند و یک ویژگی Multi View عمودی را ارائه می دهند.

در نهایت، ویژگی های سبک زندگی مانند حالت محیطی + و حالت هنری نیز در حالت عمودی در دسترس هستند.

به‌علاوه، با گزینه‌های حاشیه توسعه‌یافته برای The Frame و پایه‌های دیواری کاملاً باریک برای همه تلویزیون‌ها، ۲ امکانات بی‌پایانی برای شخصی‌سازی با نمایشگرهای ۲۰۲۲ سامسونگ وجود دارد.

مجموعه نوار صوتی 2022 ارتقاء فناوری را دریافت می کند تا تجربه صوتی سه بعدی و فراگیرتر را ارائه دهد. Q Symphony، تجربه صدای فراگیر امضایی که به QLED های نئو و نوارهای صوتی سامسونگ اجازه می دهد با هم کار کنند، با هماهنگی اضافه بهبود یافته است. این کار نوار صوتی و بلندگوهای تلویزیون را قادر می‌سازد تا با همه بلندگوهای تلویزیون، از جمله بلندگوهای کانال برتر، با هم کار کنند و صدایی گسترده و قدرتمند را ایجاد کنند.

 تلویزیون سامسونگ ال ای دی

ساندبارهای 2022 سامسونگ همچنین با اتصال بی‌سیم Dolby Atmos، 3 یک اتصال بی‌سیم تلویزیون هوشمند به نوار صوتی که در آن هر دو صفحه نمایش و بلندگوهای نوار صوتی، تجربه صوتی باورنکردنی را بدون کابل‌های حواس‌پرتی ارائه می‌دهند، ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، نوار صوتی فوق باریک جدید HW-S800B استانداردهای دسته نوار صوتی باریک را بازنشانی می کند و با ادغام فناوری رادیاتور غیرفعال با ساب ووفر خود، باس قدرتمندی را به شکل فشرده ارائه می دهد. نوار صوتی فوق باریک جدید با کانال‌های بلندگوی واقعی، صدای قدرتمندی را با عمق تنها 1.6 اینچ ارائه می‌کند.

نقش صفحه نمایش در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های فناوری و نحوه توزیع سرگرمی به طور چشمگیری تغییر کرده است.

کلید چرخشی جدید روی ریموت کنترل به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی صفحه را با کلیک یک دکمه بچرخانند.

برنامه هایی مانند یوتیوب و تیک تاک و همچنین انعکاس و ارسال محتوا در حالت عمودی را ارائه می دهد.

سیمون سانگ، معاون اجرایی و رئیس تیم فروش و بازاریابی کسب و کار نمایشگرهای بصری در سامسونگ، گفت: با مجموعه جدید محصولات خود، ما به مشتریان تجربه‌ای کاملاً فراگیر ویدیویی و صوتی ارائه می‌کنیم که مطابق با نیازهای آنها قابل تنظیم است.

«چه اهل سینما، عاشق تلویزیون، گیمر یا حتی هنرپیشه باشید، سامسونگ پیشنهادات پیشرفته‌ای دارد که می‌تواند هر اتاقی را زیباتر کند.»