در هند از سیب قرمز مراغه برای درمان کچلی مو استفاده می کنند

سیب قرمز مراغه فواید متعدد دیگری برای سلامتی دارد، از جمله کمک به افراد برای کاهش وزن و حفظ سلامت قلب. به دلیل خواص خوشمزه، شیرین و مغذی خود می تواند از بیماری های متعددی از جمله آپنه، اسهال، سوء هاضمه، تب مداوم، بی اشتهایی، کم خونی، سردرد، فراموشی، سنگ کبد و کلیه و همچنین سردرد پیشگیری کند. سیب دارای مقدار زیادی ویتامین C است که نشان داده است هم خطر پوسیدگی دندان را کاهش می دهد و هم دندان ها را تمیز می کند.

یک درخت سیب می تواند تقریباً 100 سال عمر کند، اما با افزایش سن می توان تولید سیب را کاهش داد. 7500 نوع مختلف سیب وجود دارد که در نقاط مختلف جهان یافت می شود. برخی از انواع سیب معروفی که در هند یافت می شوند عبارتند از: سیب های ننه اسمیت، سیب های گالا، سیب های آمبری، سیب های فوجی و غیره. سیب ها بومی جامو و کشمیر، هیماچال پرادش، اوتاراکند و آروناچال پرادش در هند هستند.

سیب قرمز

سیب نیز شهرت دارد زیرا میوه ای است که بر سر نیوتن افتاد و جهان نظریه جدیدی پیدا کرد. منطقه کوهستانی با آب و هوای تابستانی سرد و سبک برای کشت سیب مناسب است.

از کودکی ضرب المثل معروف “یک سیب در روز پزشک را دور می کند” را شنیده ایم. این نشان دهنده فواید خوردن هر روز یک سیب است. سیب میوه معروفی است که ارزش غذایی بالایی دارد. طعم شیرین و لذیذی دارد. سیب ها معمولا در رنگ های قرمز و سبز موجود هستند.

با این حال، سیب سبز خام در نظر گرفته می شود و مردم بیشتر سیب قرمز را برای خوردن ترجیح می دهند. مردم همچنین غذاهای مختلفی را با سیب تهیه می کنند مانند پای سیب، کیک سیب، آب سیب، کارامل و غیره. سیب روی درخت سیب کاشته می شود که برای رشد به شرایط آب و هوایی مناسب نیاز دارد.