ساخت بیل مکانیکی که برای کره مریخ طراحی شده

بکهو لودر یا تراکتور بیل دار نوعی از تجهیزات کارخانه است که در اکثر سایت های ساختمانی یافت می شود. آنها اغلب با یک تراکتور به دلیل شکل و طراحی معمولی دستگاه مقایسه می شوند. با این حال، آنها مجهز به یک سطل لودر جلو و یک ضمیمه بکهو در پشت هستند.

به دلیل تطبیق پذیری دستگاه، اپراتورها تمایل دارند از استفاده از لودر بکهو لذت ببرند. آنها نه تنها دو سطل برای استفاده دارند، بلکه می توانند اتصالات هیدرولیکی مختلفی را برای بهره وری بیشتر دستگاه وصل کنند.

آنها اغلب برای کارهای زیر استفاده می شوند:

پس پر کردن
حمل و نقل مواد
حفر
پروژه های محوطه سازی
کار تخریب در مقیاس کوچک
اگر می خواهید بهره وری را هنگام حضور در محل افزایش دهید، اگر به دنبال خرید تجهیزات ساخت و ساز مستعمل برای فروش هستید، لودر بکهو یا بیل بکهو بهترین گزینه است.

برای کسانی از شما که به دنبال سرمایه گذاری بر روی یک JCB 3CX برای ناوگان خود هستید، ما برخی از تجهیزات ساخت و ساز مستعمل با کیفیت را در دسترس داریم.

همچنین قیمت بیل بکهو صفر تبریز خوب ومناسب است.

همه JCB های ما قبلاً توسط شرکت های خواهر ما، H.E. SERVICES (Plant Hire) Ltd و پارک های موضوعی Diggerland.

هر 3 تا 5 سال، ماشین‌هایی خریداری می‌شوند که جایگزین ماشین‌های قدیمی‌تر می‌شوند، که توسط تیم فروش در BuyADigger به مالک جدید دوباره فروخته می‌شود.

از آنجایی که ماشین‌ها هرگز در یک سایت ساخت‌وساز استفاده نشده‌اند، در شرایطی بی‌نقص و با ساعات بسیار کم هستند. قبل از اینکه از شرکت های خواهرمان به ما تحویل داده شوند، ما به طور کامل به آنها خدمات خواهیم داد.

در نظر داشته باشید قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

سپس برای آسودگی خاطر شما ماشین‌هایی را با سابقه خدمات سازنده می‌فروشیم.

  • منابع:
    1. The history of the Backhoe Loader and how the JCB 3CX has climbed the ranks!
  • تبلیغات: 
    1. هزینه های تهیه لوازم مدارس
    2. ایده استفاده از لوازم نوشتاری
    3. روند پیشرفت بازار تحریر
    4. تحلیل انواع مبلمان های خانگی