مردی در حین دزدیدن پارکت لمینت قابل شستشو در باتلاق گیر افتاد

هنگام تزئین فضاهای زندگی مانند خانه و محل کارمان، راه حل های کف با کیفیت برنامه ریزی شده با دقت نه تنها عمر طولانی را ارائه می دهند، بلکه با ارائه یک طراحی داخلی با شخصیت، امضای شما را بر فضا می گذارند از این نظر، کفپوش ها اساس فضاهای زندگی ما را تشکیل می دهند و لحن سبک دکوراسیون ما را تعیین می کنند.

به همین دلیل باید در انتخاب پارکت پارامترهای زیادی را با هم در نظر گرفت و در هنگام تزئین فضا همه اینها را محاسبه کرد. امروز با جزئیات به شما خواهیم گفت که در انتخاب پارکت باید به چه نکاتی توجه کنید.

کفپوش های لمینت و پارکت لمینت قابل شستشو که برای اولین بار در دهه 1980 در سوئیس تولید شد و در سال های اخیر ارزش سخت افزاری و زیبایی شناختی آنها افزایش یافته است، با بافت های چوبی یا چوب مانند خود تقاضای زیادی دارند.

همانطور که Pudra.com، تیم طراحی/معمار DesignFloor که در این مقاله از آنها پشتیبانی دریافت کردیم، گفتند: «در یک دکوراسیون ایده‌آل، پارکت باید به طور کلی با مبلمان و سایر عناصر معماری انتخاب شود پوشش کف که پایه ای را برای کل شخصیت طراحی فضا فراهم می کند این باید یکپارچگی با ترجیحات دیوار، در، سقف و مبلمان ارائه دهد می گوید.

روند دکوراسیون در راه حل های کف

سال 2020 سالی بوده است که در آن بیشتر از هر زمان دیگری در خانه وقت می گذرانیم در طول این مدت، زمانی که به دلیل همه‌گیری همه‌گیر، از فراخوان «در خانه بمانید» پیروی می‌کنیم، علاقه به تغییر مکان‌های زندگی و اشتیاق ما به طبیعت و فضای باز افزایش یافته است زیرا زمان بیشتری نسبت به قبل در داخل خانه می‌گذرانیم اینها همچنین در روند دکوراسیون منعکس شد.

او را به سمتی برد که با الهام از زندگی طبیعی و داشتن جلوه‌های “بیرون” در فضای داخلی پارکت ها که با چوب یا بافت های چوب مانند خود یادآور طبیعت هستند، جایگاه خود را در دکوراسیون تقویت کرده اند.