چای زعفرانی سحرخیز با بهترین قیمت به فروش می رسد

مصرف روزانه چای  نظیر چای زعفرانی سحرخیز در دمای بیش از 60 درجه سانتی گراد با 90 درصد بیشتر خطر ابتلا به سرطان مری همراه بود.

بسیاری از مردم دوست دارند چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های گرم بنوشند.

با این حال، طبق تحقیقات، نوشیدن چای بسیار داغ می تواند خطر ابتلا به سرطان مری را افزایش دهد، بنابراین توصیه می شود قبل از نوشیدن صبر کنید تا نوشیدنی های داغ خنک شوند.

شیوع سرطان مری در حال افزایش است و میزان بقای آن پایین است، به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و در بین مردان.

چین یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان ابتلا به سرطان مری را دارد. افرادی که چای می نوشند، به ویژه مردان چینی، تمایل بیشتری به سیگار کشیدن و نوشیدن الکل دارند.

مصرف سیگار و الکل و همچنین ترکیبات شیمیایی و اثر حرارتی نامطلوب چای داغ به طور قابل توجهی ارتباط بین مصرف چای و خطر ابتلا به سرطان را پیچیده می کند.

عصاره چای سبز سرشار از ال تیانین با اثرات آرامش بخش، آرامش بخش و محرک شناختی شناخته شده، می تواند برای مثال در برخی افراد باعث درد معده و یبوست شود.

در واقع، نوشیدن زیاد چای سبز یا داشتن موارد منع مصرف می تواند عوارض جانبی ایجاد کند.

کافئین و کاتچین موجود در چای سبز به دلیل فواید سلامتی خود به خوبی شناخته شده اند، اما می توانند عوارض جانبی در برخی مصرف کنندگان به خصوص در دوزهای بالا ایجاد کنند.

مصرف بیش از حد کافئین می تواند احساس اضطراب را افزایش دهد، خواب را مختل کند و باعث ناراحتی معده و سردرد در برخی افراد شود.

از سوی دیگر، مصرف مقادیر زیاد کافئین در دوران بارداری حتی می تواند خطر نقایص مادرزادی و سقط جنین را افزایش دهد.

بنابراین، بر اساس تحقیقات علمی کنونی، مصرف بیش از 300 تا 400 میلی گرم کافئین در روز برای اکثریت قریب به اتفاق انسان ها برای جلوگیری از عوارض جانبی توصیه نمی شود.

برای ثبت، در نظر گرفته شده است که 1 فنجان چای سبز (120 تا 150 میلی لیتر) حاوی تقریباً 11 تا 25 میلی گرم کافئین است.

البته مقدار کافئین موجود در یک فنجان چای سبز بسته به مقدار چای استفاده شده، کیفیت چای سبز، دمای آب و طول برگ ها (یا پودر در مورد ژاپنی ها) متفاوت خواهد بود. چای سبز ماچا).