ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز از ریختن دیوار مغازه ای جلوگیری کرد

ورق فولادی گالوانیزه باید با تمام مشخصات فنی مشخص شده در GOST 14918-80 مطابقت داشته باشد.

این استاندارد همچنین در مورد ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز با روکش روی در واحدهای گالوانیزه گرم پیوسته که برای رنگ آمیزی، تولید قطعات مهر شده، ظروف، ظروف و سایر محصولات آهنی در نظر گرفته شده است، اعمال می شود.

طبق استاندارد، ابعاد فولاد گالوانیزه می تواند به شرح زیر متغیر باشد: عرض از 71 سانتی متر تا 150 سانتی متر و ضخامت از 0.4 میلی متر تا 1.5 میلی متر.

برای ساخت ورق گالوانیزه کرکره ای از فولاد درجات مختلف استفاده می شود، تعداد کمی از آنها وجود دارد، اما اصلی ترین، متداول ترین آنها:

ورق گالوانیزه کرکره ای را می توان با توجه به پارامترهای زیادی طبقه بندی کرد که دامنه کاربرد آن در آینده به آن بستگی دارد.

چنین ورقی دارای سه ویژگی اصلی است که در عملکرد آن مهم است، دوام، استحکام بالا و سهولت نصب و برچیدن.

ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز

وقتی نوبت به اتمام کار می رسد، ورق گالوانیزه کرکره ای ضروری است. بر اساس آن، امکانات خانگی، ساختمانی و صنعتی ایجاد می شود. این می تواند، به عنوان مثال، یک سیستم زهکشی، تجهیزات حمل و نقل مایعات، بدنه خودرو و تکمیل پروفیل های فلزی باشد.

بر اساس ورق گالوانیزه کرکره ای تعداد بی نهایت محصول صنعتی، ساختمانی و خانگی ساخته می شود. یکی از محصولات شناخته شده کاشی فلزی است که در سقف سازی بسیار محبوب است.

همچنین در عمل، ورق گالوانیزه به معنای واقعی کلمه در همه جا استفاده می شود، عناصر آن در بسیاری از سازه های اطراف ما وجود دارد، به عنوان مثال، کشتی ها، ایستگاه های قطار و فرودگاه ها، بیلبوردها، اتومبیل ها، پله ها، قرنیزها، نرده ها و سایر سازه های فلزی.

نکته اصلی انتخاب مواد مناسب با اندازه و هدف مناسب است و بهتر است از مدیران ما مشاوره حرفه ای دریافت کنید.

یکی از طبقه بندی های اصلی طبقه بندی بر اساس هدف است که در نتیجه ورق گالوانیزه علامت گذاری می شود و می توان از آن برای موارد زیر استفاده کرد:

HP پروفایل سرد؛
کامپیوتر رنگ آمیزی؛
ХШ مهر زنی سرد؛
OH یک هدف کلی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.