مصرف رب گوجه جانستون در غذای یک رستوران موجب مرگ یک مرد شد

گوجه فرنگی کامل یا رب گوجه جانستون سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی از جمله ویتامین های A، K، B1، B3، B5، B6، B7 و C است.

همچنین حاوی پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیم، کروم، کولین و روی است. محتوای بالای ویتامین C یک غذای زیبایی طبیعی برای پوست سالم است.

پتاسیم و منگنز موجود در رب گوجه فرنگی به ساخت استخوان های قوی تر کمک می کند و از بدن در برابر گرفتگی عضلات محافظت می کند. ویتامین A سلامت چشم را بهبود می بخشد و از شب کوری و دژنراسیون ماکولا جلوگیری می کند.

ضد سرطان است. لیکوپن، یک ترکیب فتوشیمیایی غنی از گوجه فرنگی، یک ذخیره آنتی اکسیدانی است که از بافت های بدن ما در برابر آسیب و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

بیش از یک نوع سرطان مانند دهان، حلق، لوله معده، سرطان دهانه رحم و سرطان تخمدان با گوجه فرنگی قابل پیشگیری یا کاهش است.

قند خون را تنظیم می کند. برای تنظیم و متعادل کردن قند خون بسیار مفید است.

رب گوجه جانستون

کلاژن که از ویتامین C تشکیل شده است، جزء مهمی از بافت همبند پوست و ناخن است.

کمبود ویتامین C باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می شود و پوست شما را در برابر آسیب های ناشی از اشعه های خورشید مانند افتادگی پوست و لکه ها آسیب پذیر می کند.

رب گوجه فرنگی سرشار از ویتامین K است که تارهای مو را تقویت کرده و رشد مو را تحریک می کند. همچنین از تشکیل استخوان قوی پشتیبانی می کند.

همچنین مشاهده شده است که لیکوپن توده استخوانی را بهبود می بخشد، که راهی عالی برای مبارزه با پوکی استخوان است.

چه یک سس ساده درست کنید یا یک غذای گوشتی، رب گوجه فرنگی با کیفیت تفاوت زیادی در وعده غذایی شما ایجاد می کند.

در محصولات ما که با استفاده از گوجه فرنگی که در فصل خود برداشت شده و به صورت طبیعی تولید می شود، هیچ ماده افزودنی وجود ندارد.

رب گوجه فرنگی ما را که با استفاده از گوجه فرنگی ارگانیک سالم و طبیعی تولید می شود و به سلیقه شما در ظرف های شیشه ای ارائه می شود، امتحان کنید و تفاوت ما را ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.