تولید کیف اداری چرم درسا که دکمه پخش موسیقی دارد

در اینجا لیستی جامع و دقیق از انواع و تنوع کیف اداری چرم درسا وجود دارد که عملکردها و سبک‌های بسیاری را به نمایش می‌گذارد زیرا مد شما را ارتقا می‌دهد.

انواع کیف اداری چرم و کیف چرمی در یک فروشگاه به نمایش گذاشته شده است.
آیا می دانید چه نوع کیفی برای ساخت چرم بهتر است؟ چرم ماده فوق‌العاده همه‌کاره‌ای است که می‌تواند برای ساخت اکثر سبک‌های کیف و کیف پول مناسب باشد.

کیف اداری چرم به عنوان یک ظرف انعطاف‌پذیر برای نگهداری وسایل ساخته شده تعریف می‌شود، و کیف یک کیسه سکه است که عموماً در یک کیف حمل می‌شود، اما انواع کیف‌ها و کیف‌های چرمی چیزهای بیشتری وجود دارد.

بیایید آنها را در لیستی از محبوب ترین سبک های ساخته شده در چرم باز کنیم.

این یک کیف چرمی نارنجی است.
کلمه “tote” در تعریف اصلی خود به معنای “حمل کردن” است. و این همان کاری است که آنها بهترین کار را انجام می دهند! همچنین به عنوان “خریدار” شناخته می شود، کیسه های خرید چند بار استفاده مجدد هستند.

کیف اداری چرم درسا

کیف اداری چرم یک کیف بزرگ با یک محفظه و دو دسته یا بند است. می‌تواند روباز داشته باشد یا با زیپ بسته شود و گاهی اوقات یک گیره مغناطیسی نیز برای جلوگیری از افتادن وسایل دارند.

این یک کیف اداری چرم بسیار محبوب برای ساخت چرم است زیرا الگوی ساده ای دارد و کاربران آن را به دلیل تطبیق پذیری آن دوست دارند.

این یک کیف زین چرمی قهوه ای رنگ روی اسب است.
کیسه زین یک کیف با اندازه متوسط است که معمولاً به شکل نعل اسب یا زین اسب است.

به طور سنتی از آن به عنوان کیسه ای استفاده می شد که در دو طرف اسب از زین آویزان می شد تا وسایل کوچک و ضروری را در هنگام سفر با اسب نگه دارد.

شکل نیمه ماه کیسه زین در سراسر بدن پوشیده می شود و دارای یک بال نمادین بالا است که با یک سگک محکم می شود.

این کیف اداری چرم اغلب از چرم بسیار ضخیم و بادوام Veg Tanned ساخته می‌شود و صنعتگران چرم از حکاکی نقوش سوارکاری در این سبک برای تأکید بر منشأ طراحی لذت می‌برند.

این مفهوم کیسه زینی به طور مشابه برای استفاده در موتورسیکلت ها برای ذخیره اقلام کوچک در هنگام سفر اقتباس شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.