استفاده از ایزوگام حفاظ استار موجب کاهش 80 درصدی مصرف انرژی شد

ایزوگام حفاظ استار مزایای زیادی دارد و بسته به اهدافی که می خواهید هنگام نصب ایزوگام به دست آورید، می توان آنها را تعیین کرد.

پوشش حرارتی ساختمان، خانه یا خانه پوستی است که از آن در برابر دما، هوا و رطوبت بیرون محافظت می کند تا کیفیت زندگی ساکنان آن را بهبود بخشد و در عین حال صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه کاهش قبض انرژی و انتشار آلاینده ها را کاهش دهد.

طراحی پاکت، کلید راندمان حرارتی است.

استفاده از مصالح مناسب باعث موفقیت سازه سازی ساختمان با ایزوگام می شود.

مقررات در این زمینه ایجاب می کند که همه خانه ها دارای گواهی بهره وری انرژی باشند، در صورتی که خانه یا ملک قرار است به فروش برسد یا اجاره شود، اخذ آن بسیار حیاتی است.

اهمیت فراتر از مقررات در ایجاد یک محیط با کیفیت است.

ایزوگام حفاظ استار

ایزوگام داخلی و خارجی:
توصیه شده ترین سیستم ایزوگام داخلی برای سقف ها، کف و سطوح داخلی دیوارهای نما پلی استایرن اکسترود شده است. این یک ماده عایق بسیار مقاوم و بادوام است.

در مورد نمای خارجی، پلی استایرن XPS برای سیستم ایزوگام خارجی SATE توصیه می شود. صفحات از مواد سفت و سخت به صورت عایق و محافظ بر روی نمای ساختمان عمل می کنند.

مزیت ایزوگام برای بازسازی خانه است:

1.- محیط زیست و کیفیت زندگی را برای ساکنین بهبود می بخشد
کیفیت زندگی زمانی که تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی ناگهانی قرار می گیرد در اولویت قرار دارد. محیطی دلپذیر با دمای ایده آل را تضمین می کند.

2.- آسایش حرارتی
ایزوگام راحتی بیشتری را به فضاهایی که در آن نصب می شوند ارائه می دهند.

3.- صرفه جویی در انرژی
صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از مزایای نصب ایزوگام است. استفاده بهینه از انرژی باعث صرفه جویی اقتصادی در مدت زمان کوتاهی خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.