استفاده از کفش ایمنی برق به عنوان چکش برقی

در آخرین مشاغلی که کفش های ایمنی مربوط به آن ها هستند، این سوال برای هر کارمند یا افسر ایمنی مطرح می شود: کفش ایمنی باید دارای چه کلاس حفاظتی باشد؟

تمرین نشان می دهد که تفاوت بین رایج ترین کلاس های حفاظتی اغلب به اندازه کافی برای مشتریان روشن نیست در این مرحله می‌خواهیم تاریکی را روشن کنیم و ساختار کلاس‌های حفاظتی را با جزئیات بیشتری ارائه کنیم.

کلاس حفاظتی S1

یک کفش ایمنی برق کلاس حفاظتی S1 باید حداقل الزامات یک کفش پایه را برآورده کند مواد بیرونی و پوشش باید دارای حداقل سطح مقاومت و استحکام پارگی یا نفوذپذیری بخار آب باشند.

علاوه بر این، کفش های این کلاس حفاظتی دارای ناحیه پاشنه بسته هستند این در درجه اول به بهبود ثبات در کفش کمک می کند و از پاشنه کفش در برابر تأثیرات خارجی محافظت می کند.

مفاصل توسط ظرفیت جذب انرژی در ناحیه پاشنه محافظت می شوند ELTEN از مدل‌های مختلف بالشتک مانند فناوری به اصطلاح WELLMAXX استفاده می‌کند تا بخش زیادی از انرژی مصرف‌کننده را در هر مرحله به کاربر پس دهد این امر در دراز مدت از تاندون ها، عضلات و مفاصل محافظت می کند.

 علاوه بر این، کفش‌های دارای ESD بارهای الکترواستاتیکی را به صورت کنترل‌شده از طریق کفش دفع می‌کنند این نه تنها از افراد، بلکه به ویژه از اجزای حساس الکترواستاتیکی مانند تراشه‌های رایانه محافظت می‌کند.

زیره نه تنها باید در برابر روغن و بنزین مقاوم باشد، بلکه باید چسبندگی لازم را در کف های لغزنده نیز فراهم کند برای حوزه های مختلف کاربرد، ELTEN طیف گسترده ای از مفاهیم زیره را ارائه می دهد که همیشه با کلاس های حفاظتی مطابقت دارد.

یک عنصر مهم در این کلاس حفاظتی کلاهک پا است این می تواند از پلاستیک یا فولاد ساخته شود باید در برابر ضربه حداقل 200 ژول و بار فشاری حداقل 15 کیلو نیوتن مقاومت کند. 

در بسیاری از مناطق کاری خطر خطر از بالا وجود دارد. ابزارها را انداخته اید، چرخ دستی هایی که به طرفین می غلتند یا فقط انگشتان پا را به هم می زنند کلاهک از صدمات جدی جلوگیری می کند و از خطرات احتمالی محل کار محافظت می کند.

کفش های ایمنی این کلاس حفاظتی عمدتاً در عمده فروشی ها، در آشپزخانه های غذاخوری، نانوایی ها یا توسط رانندگان کامیون که به کفش های سبک نیاز دارند و گهگاه کار بارگیری را انجام می دهند، استفاده می شود. 

سایر کلاس های حفاظتی بر اساس کلاس حفاظتی S1 هستند. اینها برای شامل طیف گسترده ای از خواص، که در زیر با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است، گسترش یافته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.