با لامپ ال ای دی دایره ای قدرت بینایی خود را تقویت کنید

چه زمانی ارزش استفاده از روشنایی LED را دارد؟ مزایا و معایب

لامپ LED در هر کجا که به صرفه جویی اهمیت می دهید کاربرد خود را پیدا می کندمزیت اصلی نورپردازی LED بهره وری انرژی است متأسفانه، روشنایی LED همیشه برای افرادی که کارشان به نور روشن تری نیاز دارد یا برای افرادی که دارای اختلالات بینایی شدید هستند کافی نیست.

نور روشن نیز در این موارد توصیه نمی شود ارزش دارد که در اینجا به دنبال میانگین طلایی باشید و از لامپ های سنتی با قدرت کمی بیشتر استفاده کنید.

از سوی دیگر، لامپ ال ای دی دایره ای، خود را به عنوان یک نور اضافی همراه با لامپ های سنتی ثابت می کنند.

نورپردازی LED امتحان را در موسسات پذیرایی به خوبی انجام می دهد: کافه ها، رستوران ها و میخانه ها، که در آن نور قوی نقش مهمی را ایفا نمی کند و حتی اتاقی که مهمانان در آن اقامت دارند را مختل می کند و فضای بد خلق را خراب می کند همچنین می توان از نور LED برای برجسته کردن عناصر ویترین مغازه ها استفاده کرد.

در خانه، لامپ LED در اتاق خواب قرار می گیرد نور ملایم و گرم برای به خواب رفتن مفید است ما همچنین می توانیم لامپ های LED را در اتاق کودکان نصب کنیم بچه های کوچک اغلب می خواهند نور تمام شب بسوزد که البته باعث افزایش قبض برق می شود نور LED هزینه ها را کاهش می دهد.

لامپ LED همچنین در گاراژ ، سوله یا انبار کار می کند هنگامی که اغلب پس از تاریکی هوا رانندگی می کنید، نصب لامپ های LED را در نظر بگیرید آنها را در صندوق عقب، جعبه دستکش، سربرگ و رکاب درب نصب خواهید کرد.

موضوع صرفه جویی بسیار فردی است که به عواملی مانند دفعات استفاده از نور یا تعداد لامپ هایی که در روز و شب کار می کنند بستگی دارد. با این وجود، علیرغم مبلغ بیشتری که در ابتدا باید برای لامپ های LED خرج کنیم، هزینه کلی ارزش سرمایه گذاری را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.