تاثیر‌ کت زنانه جدید در صنعت مد و فشن ترکیه

مد آهسته و مد پایدار مفاهیمی هستند که در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند، اما همیشه به خوبی درک نمی شوند.

در این مقاله، پیشنهاد می‌کنم آنها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم و ببینیم چه مزایا و معایبی در مقایسه با روند مد سریع، غالب در صنعت مد وجود دارد.

قبل از پرداختن به موضوع، باید بدانیم که صنعت مد یکی از بزرگترین صنعت های جهان است. اگر قبل از همه گیری روند خرید رو به افزایش بود، پس از دو سال محدودیت، خرده فروشی به خرید انتقامی تبدیل شد !

امروزه در بسیاری از اداره جات در استایل خانوم ها از کت زنانه جدید استفاده می شود

پس از لغو قرنطینه، در بسیاری از نقاط جهان، از جمله رومانی، مصرف‌کنندگان به فروشگاه‌ها بازگشتند و صنعت مد به سطح قبل از همه‌گیری بازگشت.

مانتو پشمی زنانه، میدی، کمبردار، کلاسیک
طبق آمار Statista ، بازار پوشاک محلی بین سال‌های 2021 تا 2022 با 7.61 میلیارد دلار ثابت ماند و انتظار می‌رود در سال 2023 با رشد 29 درصدی به 10.72 میلیارد دلار برسد.

بر اساس برآوردها، حدود 75 درصد از این مبلغ از فروش لباس به دست آمده است، به این معنی که به طور متوسط ​​هر یک از ما حدود 60 لباس در سال خریداری می کنیم که اکثر آنها کیفیت پایینی دارند و فقط برای مدت کوتاهی در نظر گرفته شده اند. زمان.

لباس تونیک پشمی کیتیسیمو (2023)
مد آهسته در مقابل سریع: مزایا و معایب سرمایه گذاری در مد پایدار را کشف کنید
مزایا و معایب سرمایه گذاری در لباس های باکیفیت را بیابید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه در مورد نحوه به روز رسانی کمد لباس خود بدون ضرر و زیان بگیرید!

مد آهسته جنبشی است که بر تولید، خرید و پوشیدن لباس و لوازم جانبی ساخته شده از مواد طبیعی پایدار که ماندگاری بیشتری دارند و به صورت محلی تولید می شوند تمرکز دارد.

هدف جنبش مد آهسته کاهش تأثیر منفی صنعت مد بر محیط زیست و در عین حال ترویج ایده آزادی بیان و فردیت است.

ژاکت بچه گانه چکرز
از سوی دیگر فست مد روند کنونی تولید و فروش سریع لباس و لوازم جانبی ارزان را تشریح می کند. هدف فست مد کسب سود با فروش هر چه سریعتر لباس است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.