قاتلی در سطل پلاستیکی رنگ جنازه ی مقتول هایش را پنهان میکرد

سطل پلاستیکی رنگ علاوه بر مدل، از نظر نوع و جنس دسته نیز متفاوت هستند. برخی از سطل ها دارای دسته های پلاستیکی و برخی دارای دسته های فلزی هستند.

برخی از سطل های پلاستیکی به نام دسته های بازو دارای دسته هایی از همان مواد سطل هستند.

استفاده از سطل پلاستیکی 20 لیتری

یکی از پرمصرف ترین ظروف برای بسته بندی ظروف پلاستیکی 20 لیتری است زیرا ظرفیت نگهداری بالایی دارد و محصولات تا 20 لیتر را می توان به راحتی بسته بندی و نگهداری کرد و به همین دلیل در صنعت بسته بندی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این ظروف ضمن اینکه ظرفیت نگهداری بالایی دارند، بسیار سبک هستند و در صورت خالی بودن به راحتی قابل جابجایی هستند و این را می توان یکی از دلایل محبوبیت این ظروف دانست.

سطل پلاستیکی رنگ

از سطل های پلاستیکی 20 لیتری می توان برای بسته بندی مواد شیمیایی و مواد غذایی و همچنین از انواع سطل ها برای نگهداری محصولات خانگی مانند ماست و شیر استفاده کرد.

از سطل پلاستیکی 20 لیتری نیز برای نگهداری مایعات مختلف مانند آب میوه، آب، بنزین، روغن، مایعات شیمیایی استفاده می شود.

با توجه به اینکه این سطل ها حجم بالایی دارند بنابراین نمی توان به راحتی مایعات را خارج کرد و استفاده کرد. بدنه این سطل ها …. به طوری که مایعات داخل آن به راحتی تخلیه شود که به آن سطل 20 لیتری می گویند.

سطل های پلاستیکی 100 لیتری یا همان بشکه های پلاستیکی به دلیل ظرفیت بالا کاربرد صنعتی بیشتری دارند.

این سایز از سطل پلاستیکی پلی اتیلن مرغوب ساخته شده و از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

مصرف ظروف پلاستیکی 100 لیتری را می توان برای نگهداری آب آشامیدنی و مایعات و همچنین نگهداری محصولات صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، رنگ و… نام برد. نیز استفاده می شود.

بشکه های پلاستیکی 100 لیتری در انواع رینگ دار، چندلایه با درب های مختلف تولید و عرضه می شود که همگی در قیمت این بشکه ها تاثیرگذار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.