لوله ازمایش بنفش موجب خطایی شدید در نتیجه ی آزمایش پادشاه عربستان شد

هنگام استفاده از لوله ازمایش بنفش مهم است که اقدامات احتیاطی را انجام دهید، به درستی بدانید که چگونه باید از آن استفاده کنید و از این طریق بهترین نتایج را در اندازه گیری های تحقیقات خود به دست آورید.

انواع لوله های آزمایش: در این مورد، ما لوله‌های آزمایش متفاوتی نداریم، اگرچه انواعی وجود دارد که با ویژگی‌های لوله آزمایش مانند ارلن، فلاسک حجمی، لیوان و سایر موارد طراحی شده‌اند، اما آنها واقعاً لوله آزمایش نیستند.

از طرف دیگر ما یک ویژگی داریم که لوله های آزمایش را از هم جدا می کند.

هنگام کار با تغییرات دما، برای جلوگیری از تماس با گرما، لازم است که لوله را با انبر چوبی حمل کنید.

لوله آزمایش پلاستیکی: این لوله های آزمایش با ماده ای به نام ترموپلاستیک ساخته شده اند تا بتواند در برابر حمله شیمیایی ناشی از مخلوط هایی که در دستگاه تهیه می شود مقاومت کند.

لوله ازمایش بنفش

آنها مقرون به صرفه ترین نوع لوله آزمایش هستند، اما یک نقطه ضعف دارند که استفاده از آنها را در آزمایشگاه محدود می کند، زیرا یک بار مصرف هستند، یعنی یک بار مصرف.

لوله آزمایش شیشه ای
این ابزار با شیشه بوروسیلیکات ساخته شده است که قادر به تحمل دماهای بالا است که در بسیاری از آزمایش ها و فعالیت هایی که برای آن طراحی شده است، مقاومت می کند و به نوبه خود در برابر انبساط مقاوم است تا عملکرد مطلوبی در آزمایشگاه داشته باشد.

این ماده عمر مفید طولانی و عملکرد خوبی را به لوله های آزمایش ارائه می دهد، حتی در این صورت، این به طور مستقیم به استفاده ای که از آن داده می شود بستگی دارد، زیرا اگرچه می تواند دماهای بالا را تحمل کند، اما از تغییرات شدید دما پشتیبانی نمی کند.

این تنها طبقه‌بندی است که می‌توانیم از لوله آزمایش ارائه کنیم، زیرا متغیر دیگری ندارد.

این دو نوع لوله آزمایش برای فعالیت در آزمایشگاه‌های مدرسه ایده‌آل هستند، زیرا موادی را برای استفاده حرفه‌ای و همچنین مواد مقاومی را برای استفاده آکادمیک‌تر برای اولین تماس با ابزار آزمایشگاهی ارائه می‌دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.