مصرف عدس به روز باعث خاتمه بحث بین عروس داماد شد

” خواص مفید عدس “، اگر این همان چیزی است که قبل از ورود به این صفحه در گوگل نوشتید، در جای درستی هستید زیرا Agricola Locci عدس Umbrian با کیفیت عالی را تولید و به فروش می رساند.

در منطقه ما، ما دوست داریم عدس به روز را با بهترین روغن اومبریا مصرف کنیم و همه چیز را با نان برشته و کلمبیا یا سوسیس همراه کنیم عدس برای این نوع همراهی بسیار مناسب است و حبوباتی است که نه تنها مفید است بلکه سالم نیز هست. بیایید سعی کنیم بیشتر بدانیم.

خواص و فواید عدس: شخصی حاضر بود ارث خود را برای یک ظرف عدس به خطر بیندازد.
برای قرن ها، اگر نگوییم هزاران سال، عدس به عنوان یک غذای مقوی و سالم در نظر گرفته شده است، در واقع آن را به عنوان ” گوشت فقرا ” تعریف می کنند. اولین اشارات کشت عدس به حدود 6000 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد و این بدان معناست که این حبوبات قبلاً در سپیده دم بشریت به خوبی شناخته شده بود.
در واقع، در پیدایش، اولین کتاب کتاب مقدس، در فصل 25 نیز به آن اشاره شده است.
قهرمانان داستان یعقوب و عیسو، پسران اسحاق و نوه های ابراهیم هستند. 
یعقوب قبلاً حرفه و فعالیت خود را به عنوان یک کشاورز مشخص کرده بود در حالی که عیسو، برادرش، یک شکارچی ماهر بود.
عیسو که خسته از یک روز کامل شکار خسته کننده برگشته بود، بویی به مشامش رسید که درهای شکمش را باز کرد و با دیدن برادرش در حال آشپزی، از او مقداری از آن سوپ قرمز خواست.
یعقوب که شاید از قبل خواص عدس را می دانست، این غذا را مجانی به او نداد، بلکه از او خواست که سهم ارث خود را به عنوان اولین فرزند خانواده به او بدهد عیسو حاضر بود این بهای گزاف را برای یک ظرف عدس بپردازد.
حال می‌پرسید که اگر مردی باستانی حاضر بود از ارث خود (ابراهیم، ​​پدر عیسو بسیار ثروتمند بود) برای یک بشقاب عدس صرف نظر کند، چقدر حاضرید روی این حبوبات با خواص مفید سرمایه‌گذاری کنید ؟

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.