چای کله مورچه ای باعث از بین رفتن مورچه های کانادا شد

ادم را افزایش می دهد
مشکل ادم در کسانی که بیشتر نوشیدنی های کافئین دار مصرف می کنند بیشتر احساس می شود به خصوص کسانی که در طول روز چای می نوشند، میزان ادم بیشتری دارند اگر با ادم مشکل دارید، می توانید چای را محدود کنید.

همچنین می توانید یک برش کوچک لیمو را در لیوان چای بریزید می تواند به شما در جلوگیری از ادم کمک کند.

ممکن است کلیه ها را خسته کند
در چای مقدار زیادی اگزالات وجود دارد از طرف دیگر اگزالات باعث می شود کلیه ها خسته شوند و در انجام عملکرد خود دچار مشکل شوند فراموش نکنید کسانی که اغلب چای کله مورچه ای مصرف می کنند بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های کلیوی هستند.

چای

به مری آسیب می رساند
افرادی که چای را خیلی داغ می نوشند باعث آسیب به مری می شوند از آنجایی که مری که به مرور زمان آسیب می بیند، سلامت خود را از دست می دهد، ممکن است راه را برای سرطان حنجره هموار کند بنابراین نوشیدن چای خیلی داغ توصیه نمی شود.

بر الگوهای خواب تأثیر می گذارد
کافئین موجود در چای به شما هشدار می دهد و باعث ایجاد مشکلات خواب می شود اگر مشکل خواب دارید، می توانید به جای چای سیاه، دمنوش های گیاهی تسکین دهنده را انتخاب کنید شاید بهتر باشد چای های کم کافئین مصرف کنید.

خطر افسردگی را افزایش می دهد
کافئین موجود در چای نیز دارای خواصی است که به شما آسیب می رساند یکی از آنها افسردگی است ذهن شما برای افسردگی آماده می شود، زیرا مصرف بیش از حد کافئین باعث اضطراب و استرس می شود چای کمتر شادی بیشتر!

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.