کشمش پلویی سیاه در پاریس حراج گذاشته شد

کشمش: خواص و فواید
فواید و خواص تغذیه ای کشمش: توصیه هایی در مورد نحوه گنجاندن آن در رژیم غذایی.
سلطانا که معمولاً کشمش نامیده می شود، غذایی سرشار از خواص تغذیه ای است که اغلب در آشپزخانه برای تهیه غذاهای متعدد استفاده می شود: غذای اول، غذای دوم و حتی دسر این در واقع نوع خاصی از انگور خشک است که به دلیل طعم شیرین اما در عین حال شدید آن را می توان در ترکیب با سایر غذاها یا به عنوان یک گرسنگی ساده مصرف کرد.

اما بیایید ببینیم که کشمش پلویی سیاه چه ویژگی‌های اصلی تغذیه‌ای دارد و مهم‌تر از همه چه فوایدی از مصرف روزانه آن به دست می‌آید.

کشمش: تمام فواید
کشمش از طریق یک فرآیند خشک کردن طبیعی به دست می آید، که اجازه می دهد تا میوه تقریباً به طور کامل آب شود و بنابراین “سلتانا” کلاسیک به دست می آید.

خواص مفید این ماده غذایی واقعا بسیار زیاد است، زیرا کشمش سرشار از ویتامین های مفید برای بدن، از جمله ویتامین E و سایر ویتامین های مختلف گروه B است (این دومی برای سلامت گلبول های قرمز بسیار مهم است عملکرد بهینه سیستم عصبی).

ویتامین های متعددی که مشخصه کشمش است، این امکان را فراهم می کند که این غذا را یکی از بهترین متحدان سلامتی و همچنین یک داروی طبیعی برای پیشگیری از بیماری های فصلی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا بدانیم.

بنابراین، مصرف روزانه کشمش، اول از همه به شما امکان می دهد از بیماری های فصلی “پناه بگیرید” و در عین حال یک متحد عالی برای سلامت بدن به طور کلی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.